Emergency Couple


Selam millet! Bugün bir haftada izleyip bitirdiğim, tadı hala damağımdayken yoruma koştuğum biricik Kore dizilerimden biri hakkında yazıyorum. Öncelikle Kore dizisi fanları ve anti-fanları arkadaşlarımız için kısa bir nutuk çekiyorum. Hazır mısınız?

İlk madde: Romantik Kore dizileri dünyadaki en masum aşk yapımlarıdır.

İkinci madde: Maksimum iki sezon olurlar ki ben sayısız Kore dizisi izlemiş olmama rağmen sadece iki tanesi iki sezonluydu. Yani baymaz, sıkmaz, usandırmaz.

Üçüncü madde: bağımlılık yaparlar, bittikten sonra boşluğa düşersiniz, kalbinizde yeri doldurulamaz bir delik açılır ta ki bir sonraki mükemmel yapımla karşılaşıncaya kadar.

Dördüncü madde: muhtemelen diziye âşık olursunuz, onu ulu orta yerlerde anlatmaktan kendinizi alamazsınız. (Bu maddeyi gözlemlemiş olduğum tüm Kore-dizisi-bağımlılarının hal ve hareketlerine dayanarak buraya koyuyorum; çünkü ben paylaşmam, kıskanırım, anlatmam, anlattıklarında izlememiş gibi yaparım, bende bıraktığı hissi içime atarım. )

Beşinci ve bundan sonraki sonsuz sayıda madde özetle şundan bahseder: eğer bir Kore dizisi tutkunu size ısrarla izlemenizi istediği dizi hakkında spoiler veriyorsa ensesine bir tane indirin! Çünkü kimsenin, siz ekran başına geçtiğinizde, tadacağınız zevkin içine etmeye hakkı yoktur, nokta. 

Evet, şimdi sizlere benim için zorda olsa yeni bebeğimden bahsedeceğim. Öncelikle rutin bilgileri bir vereyim:

Dizi adı: Emergency Couple
Tür: romantik- komedi
Bölüm Sayısı: 21
Konusu: Oh Chang Min henüz tıp öğrencisiyken yeni mezun diyetisyen kızımız Oh Jin Hee ile tanışır ve bir çılgınlık yapıp hemen evlenirler. Ancak, evlilik hayatı öngöremedikleri sıkıntıları da beraberinde getirir ve çiftimiz bir yıl süren bir evliliğin ardından ayrılırlar. Altı yıl sonra kader ağlarını örer ve çift yeniden karşı karşıya gelir. Sonrasında olanlarsa dizimizin omurgasını oluşturuyor.

Gelelim kişisel görüşlerime. Şimdi şöyle arkadaşlar: genelde bir diziye başlayacağım zaman ince eler sık dokur, mutlaka memnun kalacağım bir dizi seçmeye çalışırım. Yalnız, bu sefer konusunu beğenmiş olmama, oyunculara geçer not vermeme, efendime söyleyeyim hastane dizisi olmasına rağmen üzülerek söylüyorum ki diziden memnun kalamadım. Aslında yan karakterler çok iyi. Bir romantik komedi olarak dizi güldürebiliyor. Fakat ne yazık ki senaryoda ufak bir sıkıntı var.

( SPOİLER! )  Başroldeki kızımızla (Oh Jin Hee  ) şefimiz ( Lee Pil Mo ) birlikte olmalıydı. Yahu ben 21 bölümü sırf onlar bir araya gelecek diye izledim. Kız tuttu yıllar önce kalbini parçalayan adamın avuçlarının içine bıraktı kalbini. İçim kan ağladı cidden. İlk bölümlerde esas oğlan epey sinir bozucuydu. Sanki - yıllar öncede olsa - kızı hiç sevmemiş gibi tavırlar, edalar… Peki, esas kızımıza ne demeli, ilk bölümlerde vurdumduymazlığına, hislerini belli etmemesine verdiğim tüm yıldızları geri topluyorum efendim. Olmaz böyle bir şey! Zira zehir gibi olan kızımız finale doğru şapşallaşıyor, ukala oğlumuz kızı kapıyor, dünyalar tatlısı şefimiz de tüm hayal kırıklığıyla yerine oturuyor. O yüzden dizi olmamış arkadaşlar. Kızımızın tavırları sağ olsun, hiç eski çiftimiz araya gelecek gibi hissettirmiyordu 15. bölüme kadar. Yani en azından şefinde şansı vardı epey. Ama dizi resmen fake attı. Hastane konusunu filan epey güzel işlemiler, komedi kısmını da kıvırmışlar ama romantik kısmından sınıfta kalmışlar. O yüzden… Bana ne ben oynamıyorum yaa!
Giflere geçelim o zaman J

uykudan en tatlış böyle kalkılır
Her bölüm böyle kızımız 😅


işe en erken böyle gelinir
Ne geç kalması, ilk o geldi 😏


hayattaki şansım
Hayattaki şansım..


böyle minnoş evham görülmedi
Böyle minnoş evham görülmedi 💖


melek gibi adamı nasıl cinnete bağlarsın
Melek gibi adamı nasıl cinnete bağlarsın Vol.1


Dipnot: dizinin önerdiğim OST'ları

  • 주아 (ju-a) - i am
  • love again 응급남녀

Yorumlar